Všeobecné obchodní podmínky
- Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti ComVisoft s.r.o., se sídlem Strmá 798, Kobeřice 747 27, IČO 09168991, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 82257 vedeném u Krajského soudu v Ostravě, e -mail info@korekthor.cz, telefonní číslo +420 603 362 907, adresa sídla Strmá 798, Kobeřice 747 27 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené na webových stránkách https://korekthor.cz.
- Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu Ochrana osobních údajů, který naleznete zde.
- Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
- Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí Stránek, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („Stránky“).
- Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našich Stránkách, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
- Některé definice
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za služby;
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
- Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Služeb s Námi;
- Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaných Služeb a uzavřených Smluv;
- Vy jste osoba nakupující na našich Stránkách, právními předpisy označovaná jako kupující;
- Službami se rozumí předplatná dostupná na našich Stránkách. Zakoupením Služeb získáváte licenci k využití našich nástrojů upřesněnou zde.
- Obecná ustanovení a poučení
- Koupě Služeb je možná jen přes webové rozhraní Stránek.
- Při nákupu Služby je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
- Uzavření smlouvy
- Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím Stránek, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
- K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na Stránkách vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Informace o zakoupených Službách, o Ceně, způsobu platby; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí Stránek, přičemž informace o Ceně budou uvedeny automaticky na základě zakoupené Služby a způsobu platby;
- Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Služby, zejména tedy jméno, příjmení a e-mailovou adresu.
- Pro vytvoření objednávky je nutné přihlásit se prostřednictvím účtu zřízeného u Google Czech Republic, s.r.o. nebo Discord Inc. Podmínky ochrany osobních údajů třetích stran naleznete na jejich webových stránkách. Společnost ComVisoft s.r.o. není s výše zmíněnými firmami nijak propojena.
- V průběhu tvorby Objednávky může Kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Zaplatit“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
- Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
- Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy budou naše systémy zažívat výpadek. V takových případech vás co nejdříve kontaktujeme s dalším postupem.
- V případě, že v rámci Stránek nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Služby za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy v Ceně chybí či přebývá cifra.
- Ve chvíli, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
- V případě, že máte zřízen Uživatelský účet se zadanými osobními údaji, můžete využít jejich předvyplnění. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost těchto údajů.
- V některých případech umožňujeme na nákup Služeb využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Služby poskytnuty se slevou.
- Uživatelský účet
- Na základě Vaší registrace prostřednictvím účtu Dicord nebo Google v rámci Stránek můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
- Při registraci Uživatelského účtu je Vaší povinností uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen přihlášením přes účet Discord nebo Google. Je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu přihlašovací údaje od těchto účtů neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
- Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám. Rovněž není možné třetím osobám umožnit využívání Vámi zakoupených Služeb.
- Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více než jeden rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
- Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva
- Cena je vždy uvedena v rámci Stránek, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Služeb v rámci Stránek a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
- Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Platbu Ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před poskytnutím Služeb. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
- Bankovní převod prostřednictvím platební brány Comgate, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.comgate.cz/blog/platebni-metoda-bankovni-prevod.
- Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též dostupná v Uživatelském účtu.
- Kupující má možnost zvolit při dokončování objednávky automatické platby. V tom případě bude Služba automaticky obnovena ve zvoleném intervalu automatickým stržením peněz z platební karty. Tato obnovení budou probíhat až do ukončení předplatného (v zákaznické administraci či e-mailem).
- O zpřístupnění služeb budete informováni E-mailem. Tím vám nevzniká vlastnické právo na software, máte pouze právo službu využívat podle licence dostupné zde.
- Při technických problémech našeho systému mohou být Služby nedostupné po čas přiměřený odstranění technické závady. Pokud výpadek tento rámec přesáhne, má Kupující nárok na cenovou kompenzaci z částky předplatného odpovídající poměru předplaceného období, ve kterém nebyly Služby kvůli technickému výpadku dostupné.
- Odstoupení od smlouvy
- K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
- V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Služby mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. V případě, že bude zpřístupnění nástroje oproti uzavření smlouvy opožděno, začíná tato lhůta zpřístupněním služby.
- Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek.
- Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
- Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
- V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy.
- My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám poskytneme Služby, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Služby poskytnout, a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 7.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace.
- Řešení sporu se spotřebiteli
- Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@korekthor.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Závěrečná ustanovení
- Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek, bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
- Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Služby, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Služby pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Služby, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Služby následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
Příloha č. 1 - Formulář pro odstoupení od smlouvy
Adresát: ComVisoft s.r.o., Strmá 798, Kobeřice 747 27
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Specifikace Služeb, kterých se Smlouva týká:
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal služby prostřednictvím stránek společnosti ComVisoft s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží).
Datum:
Podpis:
Formulář odešlete e-mailem, případně doporučeně poštou. Zdvořile vás ale prosíme, abyste využili možnosti elektronického zaslání tohoto formuláře (e-mailem).